FAQ - Często zadawane pytania - Electroszop.pl

FAQ - Często zadawane pytania

Ostatnia modyfikacja tej strony 20 luty 2021 rok

Informacje dotyczące zamówień

Jakie metody wysyłki są dostępne na Electroszop.pl?

Oferujemy kilka wariantów wysyłki, są to: paczkomaty InPost, kurier DHL oraz wysyłka za pobraniem.

Jak długo muszę czekać  na zamówienie?

Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin w dni robocze, w praktyce ten czas trochę krótszy.

Jak sprawdzić status zamówienia i jego aktualne położenie?

Status zamówienia możesz sprawdzić na naszej stronie, w zakładce Sprawdź status zamówienia. Natomiast położenie zamówienia możesz sprawdzić na stronie wybranego kuriera/dostawcy, podając numer przesyłki.

Chciałbym/abym dokonać zwrotu/reklamacji. Jak i gdzie to zrobić?

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie dotarło, to czego oczekiwałeś/aś, to masz prawo zwrócić produkt, a my Ci w tym pomożemy nie robiąc problemów!

Wystarczy wypełnić i załączyć do przesyłki zwrotnej formularz zwrotu/wymiany. Pobierz formularz zwrotu/wymiany.

Musze zakładać konto żeby złożyć zamówienie?

Nie! Nie wymagamy od Ciebie żebyś zakładał/a konto na naszej stronie. Wystarczy podać adres, na który wyślemy zamówienie oraz dane kontaktowe i tyle!

Mam problem, chcę się z wami skontaktować. Jak to zrobić?

Jeśli masz pytania, pisz śmiało na adres e-mail sklep@electroszop.pl, lub poprzez formularz kontaktowy na stronie Kontakt.